Dodanie tovaru
Objednaný tovar si môžete zadarmo vyzdvihnúť na sídle po dohode s prevádzkovateľom.
Sídlo prevádzkovateľa:
Dolinský potok 1097/60
Kysucké Nové Mesto
024 01
1. Miestom dodania tovaru je bydlisko (sídlo) alebo miesto, ktoré uviedol kupujúci vo svojej objednávke..
2. Za tovar zodpovedá predávajúci až do okamihu jeho prevzatia kupujúcim alebo inou osobou, určenou kupujúcim.
3. Tovar je dodaný jeho osobným prevzatím, prevzatím na pobočke Slovenskej pošty alebo od kuriéra Slovenskej pošty, prípadne jeho odovzdaním inou kuriérskou spoločnosťou, ktorá sa zaoberá doručovaním zásielok.
4. Tovar dodávame len v rámci Slovenskej republiky. Tovar do ostatných štátov EU odošle predávajúci len po dohode s kupujúcim a cena za dopravu mimo územia SR bude kupujúcemu oznámená e-mailom ešte pred odoslaním objednaného tovaru.
5. Objednávky vybavujeme postupne, max do 3 pracovných dní, výnimočne sa doba vybavenia môže predĺžiť, najmä počas Vianoc, Veľkej Noci a pod, v menej záťažovom období sa objednávky vybavujú aj v kratšom čase. O odoslaní tovaru bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom.
6. Tovar sa balí do bežne používaných obalov ( papierové obaly, bublinková fólia, rôzna výplň....). V prípade krehkého tovaru má kupujúci možnosť priplatiť si službu „krehké“
7. Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar. Ak tovar neprevezme, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť nárok na náhradu vzniknutej škody. Ak bola suma za tovar už uhradená, vráti kupujúcemu sumu po odrátaní vzniknutej škody- napr. nákladov za dopravu.
8. Objednávky posielame poštou- ako balík na poštu, na adresu, prvou triedou, doporučene, pričom ceny za poštovú prepravu sa riadia cenníkom Slovenskej pošty a záležia od veľkosti a hmotnosti balíka.
9. Cena za poštovú prepravu je vypočítaná pri spracovaní objednávky kupujúcemu oznámená na potvrdenie. V prípade, že kupujúci nebude súhlasiť s cenou poštovného, objednávku má právo zrušiť.
10. Kupujúci je povinný si balík pri preberaní skontrolovať, v prípade, že je poškodený, ho neprebrať, čím sa vyhneme zbytočným nákladom za prípadnú reklamáciu tovaru.
11. Za prípadné zdržanie zásielky- na pošte alebo kuriérskou spoločnosťou- nie je predávajúci zodpovedný.